Twierdza

Forum o wspaniałej grze strategicznej Twierdza.

#1 2008-01-31 21:53:31

Mr Twierdza

Administrator

Zarejestrowany: 2008-01-27
Posty: 44
Punktów :   
Imie twojego lorda: Lord Krzyżowiec
Twoja twierdza: Twierdza Krzyżowiec
Twoi ulubieni wojownicy: Arabscy łucznicy

Twierdza Krzyżowiec

Ostatnie grałem najczęściej w Twierdze Krzyżowiec więc moge się podzielić z wami moimi wrażeniami. Ogólnie ta częsć gry jest bardzo fajna, przeciwnicy łatwi jak sie dobrze dobierze, grafika 8/10 ale są super jednostki, i bydynki. Ogółem może być super gra! Zapraszam do grania ze mną w Multiplayer. Mój ip adres to: 192.168.1.10. Zapraszam do grania plx!


I am Stronghold player.                                                                            http://img.userbars.pl/1/49.gif
http://img.userbars.pl/105/20985.png
http://img.userbars.pl/31/6155.jpg
http://img.userbars.pl/31/6153.jpg
www.twierdza.pun.pl - prapodobly the best forum in the world (o Twierdzy oczywiście) xD

Offline

 

#2 2008-02-01 11:11:25

lukasz13

Giermek

Zarejestrowany: 2008-01-31
Posty: 8
Punktów :   -4 

Re: Twierdza Krzyżowiec

GRACIE ZEMNOM

Offline

 

#3 2008-02-01 21:39:47

Dj.M.Z.

VIP

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 5
Punktów :   
Imie twojego lorda: Dj.M.Z.
Twoja twierdza: Platin City
Twoi ulubieni wojownicy: Łucznicy

Re: Twierdza Krzyżowiec

Ojojoj... nie grajcie z nim... on ostro cheatuje... już ja go znam...


Do zob. Aruś w Piątek... Narq...


Gram w Polską Legendę Zielonego Smoka rzadko...
Gram w Twierdzę od czasu do czasu...
Gram w Battle Realms często...
Gram w Age of Empires III bardzo często...
Gram w TIBIĘ NAŁOGOWO!!!

Offline

 

#4 2008-02-01 22:52:36

Mr Twierdza

Administrator

Zarejestrowany: 2008-01-27
Posty: 44
Punktów :   
Imie twojego lorda: Lord Krzyżowiec
Twoja twierdza: Twierdza Krzyżowiec
Twoi ulubieni wojownicy: Arabscy łucznicy

Re: Twierdza Krzyżowiec

Nom i to jak ostro ^^ A i proszę nie przeklinać mocno na forum i do Admina nie zwracać się Aruś xD no, może wyjaki xD Tera już lulu spać pa pa wy spamowcy śnijcie o spamie a my ludzie wykształcenie ^^ myślmy o... FORUM!


I am Stronghold player.                                                                            http://img.userbars.pl/1/49.gif
http://img.userbars.pl/105/20985.png
http://img.userbars.pl/31/6155.jpg
http://img.userbars.pl/31/6153.jpg
www.twierdza.pun.pl - prapodobly the best forum in the world (o Twierdzy oczywiście) xD

Offline

 

#5 2008-02-05 20:34:06

Oko Strzelca

Moderator

Zarejestrowany: 2008-01-30
Posty: 20
Punktów :   

Re: Twierdza Krzyżowiec

A raczej o grze! Bo forum jest wiele a to tylko jedno!

Offline

 

#6 2008-02-05 21:56:26

Mr Twierdza

Administrator

Zarejestrowany: 2008-01-27
Posty: 44
Punktów :   
Imie twojego lorda: Lord Krzyżowiec
Twoja twierdza: Twierdza Krzyżowiec
Twoi ulubieni wojownicy: Arabscy łucznicy

Re: Twierdza Krzyżowiec

Nom. To kto by chciał ze mną zagrać? Czekam na odpowiedzi!


I am Stronghold player.                                                                            http://img.userbars.pl/1/49.gif
http://img.userbars.pl/105/20985.png
http://img.userbars.pl/31/6155.jpg
http://img.userbars.pl/31/6153.jpg
www.twierdza.pun.pl - prapodobly the best forum in the world (o Twierdzy oczywiście) xD

Offline

 

#7 2008-02-09 21:16:31

Dj.M.Z.

VIP

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 5
Punktów :   
Imie twojego lorda: Dj.M.Z.
Twoja twierdza: Platin City
Twoi ulubieni wojownicy: Łucznicy

Re: Twierdza Krzyżowiec

Spoko! może ja? ale Arek ty ostro chatujesz


Gram w Polską Legendę Zielonego Smoka rzadko...
Gram w Twierdzę od czasu do czasu...
Gram w Battle Realms często...
Gram w Age of Empires III bardzo często...
Gram w TIBIĘ NAŁOGOWO!!!

Offline

 

#8 2008-02-10 16:28:41

Mr Twierdza

Administrator

Zarejestrowany: 2008-01-27
Posty: 44
Punktów :   
Imie twojego lorda: Lord Krzyżowiec
Twoja twierdza: Twierdza Krzyżowiec
Twoi ulubieni wojownicy: Arabscy łucznicy

Re: Twierdza Krzyżowiec

Bardzo ostro! Aż mi się spaliło!


I am Stronghold player.                                                                            http://img.userbars.pl/1/49.gif
http://img.userbars.pl/105/20985.png
http://img.userbars.pl/31/6155.jpg
http://img.userbars.pl/31/6153.jpg
www.twierdza.pun.pl - prapodobly the best forum in the world (o Twierdzy oczywiście) xD

Offline

 

#9 2008-11-25 23:23:25

Kysu

Użytkownik

398321
Call me!
Zarejestrowany: 2008-11-25
Posty: 1
Punktów :   
Imie twojego lorda: TwojaMamaMaDuzeCyce
Twoja twierdza: Normalna
Twoi ulubieni wojownicy: LucznikNaKoniu

Re: Twierdza Krzyżowiec

Ja che zagrac napiszcie na gg 398321


Kcs

Offline

 

#10 2010-04-09 16:57:30

Aleksander Wielki

Giermek

Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 5
Punktów :   

Re: Twierdza Krzyżowiec

A płatne jest granie w trybie wieloosobowym?


Alek
Elo wszystim

Offline

 

#11 2010-06-28 13:34:17

Aleksander Wielki

Giermek

Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 5
Punktów :   

Re: Twierdza Krzyżowiec

Ja z kimś zagram:D


Alek
Elo wszystim

Offline

 

#12 2010-06-28 13:35:19

Aleksander Wielki

Giermek

Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 5
Punktów :   

Re: Twierdza Krzyżowiec


Alek
Elo wszystim

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przechwytywanie audio dodge tomahawk osiągi dobre nicki do cs jak odzyskać żonę która kocha innego jak fajnie ozdobić zeszyt